Svet nie je divadlo

Autor: Marek Ďurček | 22.3.2013 o 21:57 | Karma článku: 4,37 | Prečítané:  219x

V poslednom čase som si začal všímať, že veľa ľudí, organizácií a firiem umelo hrá divadlo. Určite si neprehliadol video "s okurkou", alebo nepodarenú kampaň KPMG. Okrem toho, že takáto forma komunikácie pôsobí nedôverihodne, kazí aj meno spoločnosti. Teraz si možno hovoríš: veď aj zlá reklama je reklama. No to čo funguje u Rytmusa nemusí u teba. Zvlášť, keď chceš robiť serióznu prácu.

Ľudia si skôr či neskôr všimnú, že niečo nie je v poriadku. To platí vo vzťahu, v rodine, komunite, PR... Nie sme roboty, čo behajú po svete (aj keď to občas u niektorých tak nevyzerá). Pritom často-krát stačí ukázať svoju tvár. Nezáleží na tom koho zastupuješ. Si študent? Ukáž to! Korporátny sektor je hladný po mladých kreatívcoch. Práce je dosť, ale ľudí, čo sa vedia predať málo.

Na Slovensku existujú firmy a organizácie, ktoré spájajú mladých ľudí. Často majú super myslienky, projekty, ale väčšina zapadne prachom. Marketing čo si mal v škole s 50 ročnou učiteľkou ti veľmi nepomôže. Na nete však nájdeš kopec materiálov ako si budovať kvalitný branding.

Teraz už zostáva len zložiť si masku a ukázať svetu tvár. Keď niečo nefunguje, tak skúšaj ďalej, objavuj a hlavne sa bav.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kotlebovi fašisti už majú plán B. Ani zákaz strany ich nemusí odstaviť

Poslanci ĽSNS by o svoj mandát neprišli. Ich stranícka kasa by sa však zrejme vyprázdnila

SVET

NATO ide do vojny proti Islamskému štátu

Bruselský summit aliancie zatienili teroristické útoky v Manchestri.


Už ste čítali?