Svet nie je divadlo

Autor: Marek Ďurček | 22.3.2013 o 21:57 | Karma článku: 4,37 | Prečítané:  210x

V poslednom čase som si začal všímať, že veľa ľudí, organizácií a firiem umelo hrá divadlo. Určite si neprehliadol video "s okurkou", alebo nepodarenú kampaň KPMG. Okrem toho, že takáto forma komunikácie pôsobí nedôverihodne, kazí aj meno spoločnosti. Teraz si možno hovoríš: veď aj zlá reklama je reklama. No to čo funguje u Rytmusa nemusí u teba. Zvlášť, keď chceš robiť serióznu prácu.

Ľudia si skôr či neskôr všimnú, že niečo nie je v poriadku. To platí vo vzťahu, v rodine, komunite, PR... Nie sme roboty, čo behajú po svete (aj keď to občas u niektorých tak nevyzerá). Pritom často-krát stačí ukázať svoju tvár. Nezáleží na tom koho zastupuješ. Si študent? Ukáž to! Korporátny sektor je hladný po mladých kreatívcoch. Práce je dosť, ale ľudí, čo sa vedia predať málo.

Na Slovensku existujú firmy a organizácie, ktoré spájajú mladých ľudí. Často majú super myslienky, projekty, ale väčšina zapadne prachom. Marketing čo si mal v škole s 50 ročnou učiteľkou ti veľmi nepomôže. Na nete však nájdeš kopec materiálov ako si budovať kvalitný branding.

Teraz už zostáva len zložiť si masku a ukázať svetu tvár. Keď niečo nefunguje, tak skúšaj ďalej, objavuj a hlavne sa bav.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Falošné správy a fabriky na trolov: Ako funguje propaganda 2.0

Ako sociálne siete a falošné správy stvorili dnešných populistov.

TECH

Gene Cernan videl z Mesiaca svet bez hraníc

Posledný muž na Mesiaci priniesol späť na Zem československú vlajku.

SVET

Savčenková pre SME: Ukrajina nie sú skorumpovaní politici

Musím Ukrajincov prebudiť, hovorí poslankyňa.


Už ste čítali?