Svet nie je divadlo

Autor: Marek Ďurček | 22.3.2013 o 21:57 | Karma článku: 4,37 | Prečítané:  207x

V poslednom čase som si začal všímať, že veľa ľudí, organizácií a firiem umelo hrá divadlo. Určite si neprehliadol video "s okurkou", alebo nepodarenú kampaň KPMG. Okrem toho, že takáto forma komunikácie pôsobí nedôverihodne, kazí aj meno spoločnosti. Teraz si možno hovoríš: veď aj zlá reklama je reklama. No to čo funguje u Rytmusa nemusí u teba. Zvlášť, keď chceš robiť serióznu prácu.

Ľudia si skôr či neskôr všimnú, že niečo nie je v poriadku. To platí vo vzťahu, v rodine, komunite, PR... Nie sme roboty, čo behajú po svete (aj keď to občas u niektorých tak nevyzerá). Pritom často-krát stačí ukázať svoju tvár. Nezáleží na tom koho zastupuješ. Si študent? Ukáž to! Korporátny sektor je hladný po mladých kreatívcoch. Práce je dosť, ale ľudí, čo sa vedia predať málo.

Na Slovensku existujú firmy a organizácie, ktoré spájajú mladých ľudí. Často majú super myslienky, projekty, ale väčšina zapadne prachom. Marketing čo si mal v škole s 50 ročnou učiteľkou ti veľmi nepomôže. Na nete však nájdeš kopec materiálov ako si budovať kvalitný branding.

Teraz už zostáva len zložiť si masku a ukázať svetu tvár. Keď niečo nefunguje, tak skúšaj ďalej, objavuj a hlavne sa bav.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?